برنامه اندروید

برنامه اندروید

بهترین برنامه های اندروید
برنامه اندروید

برنامه اندروید

بهترین برنامه های اندروید

ساعت هوشمند سونی smartwatch

شاید یکی از راه حل هایی که جلوی بیرون آوردن خسته کننده گوشی از جیب های تنگتان را می گیرد استفاده از هندزفری است همان طور که از نامش پیداست شما می توانید بدون دست زدن به تلفن تماس های خود را پاسخ داده و به موزیک گوش دهید اگر از نوع بلوتوث این وسایل محبوب استفاده کنید می توانید از شر سیم های آزار دهنده که به تلفن همراه متصل هستند خلاص شوید نوع پیشرفته تر این دستگاه های جالب نظیر smart-wireless-heatset-pro یا MW600که دو نمونه از هندزفری های استریو بلوتوث هستند که امکانات بیشتری به شما ارزانی خواهد داشت امکاناتی نظیر جستجو مخاطبین روی صفحه نمایش و تماس با مخاطب دلخواه مشاهده CALL LOG تماس ورودی خروجی یا از دست رفته گوش کردن به موزیک و کنترل آن مشاهده نام تماس گیرنده قبول یا رد تماس و حتی رادیو داخلی که همه و همه بدون تماس دست با تلفنتان امکان پذیر می شود.

  

همانطور که می دانید تلفن های همراه به هزار راه تکنولوژی تبدیل شده اند و کاربران دیگر چندان تلفن هایی با صفحه های کوچک را دوست ندارند امروز قصد داریم وسیله جمع و جورتری را به شما معرفی کنیم تا در بسیاری از ساعات روز شما را از نگه داشتن اسمارت فون بزرگتان در درست راحت می کند.

این وسیله یک ساعت مچی با امکانات بی نظیری می باشد شاید قبلا ساعت مچی های شرکت سونی اریکسون را دیده بودید که با همکاری شرکت فسیل طراحی و ساخته شده بودند این ساعت ها کاملا شمایل یک ساعت مچی معمولی را داشتند که صفحه OLED کوچکی داخل صفحه اصلی ساعت تعبیه شده بود که امکانات جالبی در اختیار شما قرار می داند اما امروز میخواهیم جدید ترین ساعت مچی شرکت سونی را معرفی کنیم که امکانات بی نظیری را در اختیار شما می گذارد.

نام این محصول ساعت هوشمند(smartwatch) میباشد که درنگاه اول وسیله دیجیتالی کوچک با یک گیره در پشت است اما هنگامی که شما بند های لاستیکی این وسیله را ببینید نظرتان عوض میشود با اتصال گیره به بند لاستیکی این وسیله تبدیل به یک ساعت مچی تمام عیار می شود اما علت این طراحی این است که شما میتوانید این ساعت را به بند کوله پشتی یا هر جای دیگری متصل کنید.

ساختمان اصلی از آلمینیوم و پلاستیک با کیفیت ساخته شده است که لبه های کرومی رنگ ساعت صفحه نمایش مربعی شکل 1.3 اینچی این ساعت زیبا را در بر گرفته است که زیبایی خاصی به آن می بخشد 6 بند با رنگهای مختلف برای این ساعت عرضه می شود که برای هر بند اضافه شما باید حدود 20 دلار پول اضافه بپردازید.

اندازه قسمت رویی ساعت 36 mm / 1.42 in x 36 mm / 1.42 in و قطر آن 8 میلیمتر می باشد ساعت 15.5 گرم بدون بند و با بند 26 گرم وزن دارد.

صفحه نمایش خازنی از نوع OLED با قابلیت پشتیبانی از مالتی تاچ تا 2 انگشت می باشد وضوح صفحه 128*128 پیکسل و از 65 هزار رنگ پشتیبانی می کند این صفحه نمایش از خوانایی بسیار مناسبی در زیر نور آفتاب برخوردار است.

این دستگاه مجهز به بلوتوث ورژن سوم می باشد و مشخصاً اتصال به تلفن همراه به وسیله بلوتوث انجام می گیرد اما این اتصال چه کارایی های در اختیار شما میگزارد؟ امکاناتی نظیر خواندن پیام های متنی و ایمیل ها، مشاهده اطلاعات تماس، رد تماس، جواب دادن به تماس های ورودی، اطلاعات مربوط به آب و هوا، تقویم، زنگ هشدار از پیش تنظیم شده و از همه مهم تر نمایش ساعت بر روی مچ دست شما می باشد.

اما به یاد داشته باشید این ساعت میکروفون و امکان مکالمه را در اختیار شما نمی گذارد و در صورت تماس ورودی شما باید از گوشی یا هندزفری استفاده کنید.

همچنین شما تنها میتوانید پیام های از پیش تعیین شده ارسال کنید مانند با من تماس بگیرید یا مشغول هستم.

اما شاید یکی از چیزهای که به مزاج شما خوش نیاید این است که این ساعت تنها با تلفن های اندرویدی کار می کند پس اگر اندرویدی نیستید کلا خرید این ساعت را فراموش کنید.

عمر باتری در صورت استفاده کم یک هفته و در صورت استفاده معمولی چهار روز و در صورت استفاده خیلی زیاد یک روز کامل دوام می اورد برد بلوتوث حدود 10 متر می باشد و تا فاصله 10 متری گوشی همچنان به تلفن کانکت می ماند.

قیمت این ساعت حدود 200 دلار و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد