برنامه اندروید

برنامه اندروید

بهترین برنامه های اندروید
برنامه اندروید

برنامه اندروید

بهترین برنامه های اندروید

بهترین نرم افزارهای ویرایش تصویر برای تلفن همراه و تبلت

گاهی اوقات در گوشه ای از خیابان یا طول سفرهایمان سوژه ی بکر و جدیدی را برای عکاسی پیدا می کنیم، در این مواقع حتی اگر دوربین حرفه ای هم داشته باشید باز هم ریسک نمی کنید تا آن را آماده کنید، شاید در طول این مدت سوژه را از دست بدهیم، بهترین کار این است دست در جیب خود کنید و با تلفن همراهتان که معمولا دوربین (نه چندان قوی) دارد، سوژه را شکار  کنید.

 

 
امروز ها تلفن ها کم کم دارند جای دوربین ها را می گیرند، بلاخص که امروزه هر کس که دوربین حرفه ای هم نداشته باشد باز یک تلفن هوشمند در دستانش گرفته و می خواهد با همان بهترین عکس ها را ضبط کند، اما یادتان باشد تنها با گرفتن عکس کار تمام نمی شود، بلکه باید آن تصویر را ویرایش کرد تا مطلوب همگان شود.

نرم افزار های زیادی برای ویرایش تصویر در تلفن همراه وجود دارد که گل سر سبد آنها نرم افزار فتوشاپ لمسی است، امکاناتی از قبیل سایز کردن و انجام تغییراتی مانند مات کردن تصویر، رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید و برش قسمتی از تصویر تنها با لمس کردن آن از جمله مهمترین ویژگی های این نرم افزار به حساب می آید.
البته دادن حالت های مختلف به تصویر (افکت گذاری) که از جمله ویژگی های برجسته ی تمام نرم افزار های شرکت adobe است، در فتوشاپ لمسی نیز وجود دارد.

  دانلود
 نرم افزار فتوشاپ لمسی برای اندروید


نسخه ی لمسی نرم افزار "فتوشاپ" با داشتن سرعت اجرای بالاتر از جمله پیشنهادات امروز 0 و 1 به شما می باشد.

 
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد