برنامه اندروید

برنامه اندروید

بهترین برنامه های اندروید
برنامه اندروید

برنامه اندروید

بهترین برنامه های اندروید

چطور می توان تنظیمات پیش فرض اندروید را پاک کرد؟

اولین بازی که گوشی اندرویدی خود را بدست گرفتید یادتان هست؟ وقتی که می خواستید کاری را انجام دهید صفحه ای باز می شد که از شما می پرسید که دوست دارید با کدام نرم افزار انجام دهید و شما می توانستید نرم افزار عامل را انتخاب کنید.

 

فرض کنید که شما می خواهید یک عکس را باز کنید الان چند برنامه مختلف برای اینکار بر روی سیستم عامل اندروید خود دارید. اگر هنوز برنامه خاصی را به طور پیش فرض انتخاب نکرده باشید صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید نرم افزار عامل را به دلخواه انتخاب کنید اما اگر یکبار به صورت تصادفی و... یک برنامه خاص را برای همیشه انتخاب کرده باشید دیگر اندروید به طور خودکار همیشه عکس ها را با این نرم افزار باز می کند و شما نمی توانید آن را تغییر دهید. (ممکن است شما چندین برنامه برای مدیریت پیام داشته باشید که قبلا یکی از آنها را برای اجرای پیام ها به صورت پیش فرض انتخاب کرده اید و الان آن را نمی خواهید.)

حالا اگر می خواهید این تنظیمات پیش فرض را پاک کنید باید مراحل زیر را انجام دهید البته ممکن است بسته به نوع دستگاه شما کمی راه متغییر باشد.

1- ابتدا به بخش تنظیمات – settings دستگاه خود بروید.

2- سپس به تنظیمات برنامه app settings بروید.

3- بگردید و برنامه ای را که می خواهید از حالت پیش فرض خارج شود را بیابید. روی برنامه کلیک کنید.

4- تقریبا پایین صفحه بخشی تحت عنوان "پاک کردن پیش فرض" "Clear defaults" وجود دارد این دکمه را که فشار دهید کار تمام است. حالا شما میتوانید برنامه ی مورد نظر خود را جایگزین کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد