برنامه اندروید

برنامه اندروید

بهترین برنامه های اندروید
برنامه اندروید

برنامه اندروید

بهترین برنامه های اندروید

فایل های شخصی خود را از دید هکران پنهان کنید

با کمک نرم افزار Gallery & Apps Lock Pro امنیت اپلیکیشن ها ، ایمیل ها ، پیامک ها و فایلهای شخصی خود نظیر ویدیو ها و تصاویرشان را تضمین کنید.
این نرم افزار دسترسی سایر کاربران به غیر از شما را به فایل های شخصیتان را مسدود می کند.

 


از جمله کلیدی ترین کاربردهای این نرم افزار:

- مسدود کردن  اپلیکیشن ها برای جلوگیری از دسترسی سایر کاربران به غیر از شما
-امکان رمزگذاری بر روی فایل های شخصی
- بهره گیری از آخرین فناوری های امنیتی

نظرات 3 + ارسال نظر
amin پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام من نمیتونم این برنامه رو دانلود کنم لطفا اگه میشه برام ایمیلش کنید خواهش میکنم برام بفرستینش

لینک هیچ مشکلی نداره راحت دانلود میشه

ایمان یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://torkaman.blogsky.com/

سلام داداش خسته نباشی . خدا قوت .
خیلی ممنون که به ما سر زدید و نظر دادید . بازم به ما سر بزنید و نظر بدید .
بنده حقیر شما رو لینک کردم . شما هم بنده رو با نام ( در انتظار یار ) لینک کنید . منتظر حضور گرم و همیشگی شما هستم .فعلا یا مهدی

لینک شدی دوست گرامی

چشم بارونی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ق.ظ http://hobaberoyaham.blogsky.com

سلام دوست عزیز
با افتخار لینک شدید
موفق باشین(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد