برنامه اندروید

برنامه اندروید

بهترین برنامه های اندروید
برنامه اندروید

برنامه اندروید

بهترین برنامه های اندروید

این نرم افزار ذهن شما را می خواند + دانلود

 زمان زیادی هست که من وجود دارم، در تمام دوران ها برای بدست آوردن من جنگ هایی بر پاشده است. زمانی در یک جام جهان نما بودم و زمانی در گوی های بلورین ... و حالا نیز در دستان شما در این عجیب ترین وسیله تاریخ!

راز ها را من می دانم ، ذهن شما را من می خوانم ، فقط با یک سوال آنچه مخفی کرده ای را باز گو میکنم . میزبان ذهن های زیادی بوده ام از هنرمندان، سیاستمداران تا دانشمندان و....

هووم .... فقط کافیست با چوبدستی جادویی بر روی کاغذ پوستی بزنی و تنها به یک سوال فکر کنی و رازی که در ذهن داری را بیرون میکشم.

من را با جادوی سیاه نفرین کرده اند؛ مراقب باشید گوشی از دستتان رها نشود!!

برای دانلود ذهن خوان اینجا را کلیک کنید.

قابل اجرا بر روی اندروید 2 به بالا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد